Clujul văzut altfel


Când zici Cluj, zici universităţi şi studenţi, clădiri cu o arhitectură aparte, pieţe largi unde oamenii stau pe o bancă şi dau firimituri de pâine sutelor de porumbei, spui tineri care se bucură de terasele şi localurile cu un specific aparte. Când spui Cluj, spui muzee şi teatre, precum şi concerte de toate felurile. Când pomeneşti de Cluj, spui inevitabil capitala Ardealului şi ardeleni şi, de cele mai multe ori, bun-simţ.

Acum un an cineva s-a gândit că povestea oraşului Cluj poate fi spusă şi într-un alt mod, într-unul care să completeze Clujul turistic şi universitar. Doi “oameni faini” au arătat că acest oraş “poate fi povestit” şi altfel, prin succesul firmelor care îşi au punctul de plecare aici iar prin brandul lor au făcut şi mai cunoscut Clujul pe care îl vedem azi.

Atunci când pomeneşti de Cluj, gândul te duce şi la cosmeticele si produsele Farmec, la îngheţata Napolact, la lenjeria Jolidon şi la dulciurile Feleacul (din păcate acestea au cam dispărut din peisaj). Nu în ultimul rând, când spui Cluj, spui o comunitate de bloggeri destul de bine închegată şi care ştiu să se pună de acord atunci când e nevoie pentru a face ceva.

Anul trecut a avut loc prima ediţie Cluj Brands Tour, o ediţie la care au participat bloggeri din toată ţara şi care alături de comunitatea clujeană au descoperit o parte dintre poveştile de succes din spatele brandurilor. Am participat şi eu chiar dacă nu aveam blog. A fost una dintre cele mai faine experienţe pe care le-am avut de-a lungul anilor în acest oraş. Am aflat multe lucruri pe care nu le ştiam, am văzut că în spatele unui succes stă multă muncă din partea unor oameni care fac mai mult decât să mearg zilnic la serviciu. E pasiune, e puterea de a trece peste momentele grele, e sacrificiu şi dragoste. Mulţumesc Alinei şi lui Răzvan pentru această experienţă minunată!

Anul acesta voi participa la continuarea povestirilor de anul trecut la cea de-a doua ediţie a Cluj Brands Tour. Nu ştiu cum să vă zic, dar sunt tare mândru de asta şi abia aştept să să aflu alte poveşti care s-au transformat într-un succes şi să-i cunosc pe cei din spatele lor.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *